Najczęściej zadawane pytania

Co jeśli w krótkim czasie od zakupu zepsuje się część, która była deklarowana jako sprawna?

Świadomi takiego zagrożenia dajemy naszym klientom bezpłatną, roczną gwarancję z możliwością rozszerzenia zakresu ochrony. Wszystkie szczegóły dostępne są warunkach gwarancji.

Co się stanie jeśli samochód posiada inne uszkodzenia niż w raporcie?

Nasz proces sprawdzania pojazdu jest bardzo dogłębny i wnikliwy. Wszelkie dane o stanie pojazdu są umieszczone w Cyfrowym Paszporcie Pojazdu, natomiast w losowych przypadkach mogą zaistnieć jakieś nieoczywiste zdarzenia np. drobne uszkodzenie spowodowane zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi, szczególnie podczas transportu drogowego do klienta. W takiej sytuacji należy zwracać uwagę na stan pojazdu przed odbiorem i opatrzeć stosownym komentarzem zauważone uchybienia, natomiast po weryfikacji zasadności nastąpi niezwłoczne rozpatrzenie sprawy.

Czy mogę przy okazji zakupu skorzystać z ubezpieczenia?

Tak, ponieważ bezpośrednio współpracujemy z kilkoma wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi dając możliwość zakupu ubezpieczenia samochodu na korzystniejszych warunkach w dogodnej formie.

Czym jest gwarancja pojazdu i co obejmuje?

Gwarancja jest dodatkową ochroną ubezpieczeniową najważniejszych części w Twoim pojeździe. Zakres gwarancji zależny jest od wybranego pakietu. Pamiętaj, że 12 miesięczna gwarancja dodawana jest bezpłatnie do każdego auta. Szczegóły gwarancji sprawdzisz tutaj  lub kontaktując się z naszym doradcą.

Czym jest Cyfrowy Paszport Pojazdu?

Jest to dokument wystawiany indywidualnie do każdego samochodu sprzedawanego przez KLIK. Przygotowuje go szereg specjalistów: od kontrolerów z CAT Mosolf Polska aż po personel Otomoto KLIK. To właśnie dzięki temu jest maksymalnie prosty i przejrzysty nawet dla laika! Zawiera on w sobie m.in. ponad 100 punktów kontrolnych odnoszących się do pojazdu i jego elementów mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych. Wnikliwie sprawdzamy wszystkie komponenty, które w trakcie zwykłych oględzin pojazdu są trudnodostępne. Raport obejmuje także takie czynności kontrolne, które w wielu warsztatach są niemożliwe do przeprowadzenia. Finalnie klient otrzymuje wnikliwy raport, który prezentuje realny stan kupowanego samochodu.

 

 

Czym jest Otomoto KLIK?

OTOMOTO KLIK jest nową platformą ze starannie wyszukiwanymi samochodami używanymi. Korzystając z doświadczeń największego portalu sprzedaży samochodów w Polsce wnikliwie opracowano proces pozyskiwania i przygotowania używanych aut do sprzedaży, dzięki czemu klient ma pewność, że kupuje pewny i w pełni sprawdzony pojazd. Przy każdym egzemplarzu stosujemy dokładnie takie same metody, aby klient miał pewność co kupuje i w jakim stanie jest jego przyszły samochód.

Gdzie i jak mogę odebrać samochód po zakupie?

Samochód dostarczamy bezpłatnie do wybranych punktów partnerskich. Na życzenie klienta jest także możliwość dostawy typu door to door.

Jak długo muszę czekać na dostawę wybranego samochodu?

Auto dostarczymy Ci niezwłocznie, maksymalnie do 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wszelkich płatności na naszym koncie.

 

Jakie banki udzielają kredytu?

Współpracujemy z kilkoma bankami finansującymi zakupy samochodów, dzięki czemu oferujemy bardzo atrakcyjne finansowanie
z prowizją już od 0%.

Aktualnie współpracują z nami następujące instytucje finansowe:

  • AS Inbank S.A. Oddział w Polsce
  • BNP Paribas Bank Polska S.A.
  • Cofidis S.A.
  • IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.
  • PKO Leasing S.A.
  • Santander Bank Polska S.A.
Kiedy auto w pełni mnie nie usatysfakcjonuję czy posiadam możliwość zwrotu?

Tak, wprowadziliśmy możliwość przetestowania zakupionego samochodu by dać klientowi pełną swobodę w dokonaniu zakupu. Jesteśmy pewni swoich pojazdów, starannie je selekcjonujemy i sprawdzamy, jednak klient ma możliwość dokonania zwrotu w ciągu 14 dni lub do osiągnięcia limitu 300km.

Kto dostarcza używane samochody do platformy Otomoto KLIK?

Samochody pochodzą w zdecydowanej większości z krajowych sieci dealerskich, stąd znamy dokładnie ich pochodzenie i historię. Nasi pracownicy starannie selekcjonują pojazdy, które zazwyczaj były regularnie serwisowane w ASO, dlatego ich stan i jakość są na najwyższym poziomie, zaś wszelkie niedoskonałości opisywane są rzeczowo w Cyfrowym Paszporcie Pojazdu.

Skąd mam wiedzieć czy samochody są dobrze sprawdzane?

Cały proces weryfikacji powierzyliśmy największej i najbardziej doświadczonej firmie zewnętrznej na rynku – CAT Mosolf Polska.
To prawdziwy lider dysponujący najnowocześniejszym parkiem maszynowym i wykwalifikowanym personelem, zaś o jego profesjonalizmie niech świadczy ilość sprawdzanych pojazdów w ciągu roku. Oprócz nas zaufała im także: policja, Straż Ochrony Kolei oraz wiodące marki na polskim rynku jak np. Toyota Motor Poland. Wszystkie pojazdy po przebytej kontroli otrzymują unikalny dokument – Cyfrowy Paszport Pojazdu, zaś procedura przeprowadzana jest zgodnie ze standardem DEKRA oraz certyfikatem ISO 9001:2015.

W jaki sposób mogę sfinansować zakup samochodu?

Sprzedajemy samochody w oparciu o trzy modele płatności: tradycyjny zakup gotówkowy, zakup w kredycie lub leasing na preferencyjnych warunkach. W przypadku wyboru dwóch ostatnich metod wskazany jest kontakt z konsultantem Otomoto KLIK.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej.